home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon što je u novembru prošle godine na Salonu automobila u Los Anđelesu javnosti konačno predstavio novi 2010 Mustang, Ford je danas objavio i prve zvanične fotografije i detalje o najpotentnijoj, Shelby GT500 ediciji ovog modela, koji će svoju premijeru doživeti za desetak dana i to na predstojećem Salonu u Detroitu.

2010 Shelby GT500 pokreće 5,4 litarski V8 agregat sa kompresorom i 540KS pri 6250 o/min. (uparen sa unapređenim šestostepenim manuelnim menjačem), odnosno raspolaže sa 40 konja više nego njegov prethodnik. Obrtni moment iznosi 690 Nm, dok podaci o performansama još nisu objavljeni, ali bi ubrzanja trebalo da budu nešto bolja u odnosu na stari model.

Poboljšanja ima i na ogibljenju, kočnicama, novi su aluminijumski točkovi od 19 inča (sa Goodyear F1 Supercar gumama, dimenzija 255/40R19 napred i 285/25R19 pozadi), poboljšano je i upravljanje i zvučna izolacija, a potrošnja smanjena (u paketu je i AdvanceTrac stability control). Naravno, sve to uz redizajnirani i atraktivan spoljašnji izgled i unapređeni enterijer.

2010 Shelby GT500 inače kreće u prodaju početkom 2009. godine, s tim što će prvi primerak biti prodat na Barrett-Jackson aukciji, koja se održava od 13. do 18. januara u Arizoni.



čitanja : 1665



Komentari

Ovo mi je jedan od najlepsih Mustanga ikada napravljenih, ako ne i najlepsi. Cenim klasiku, ali ovo je nesto posebno. Posebno kad vidim grabber blue.

Autor F-150 01 Jan 2009, 21:02

Svidja mi se iznutra.

Autor Nikola 01 Jan 2009, 21:40

Obozavam American Muscle automobile. Naravno, u nadi da ispunim svoj decacki san, kupio sam proslogodisnji model. Iznutra, nepostoji ni jedna zamerka koja se moze pronaci. Ono sto me je impresioniralo je sam interijer i linija automobila. Medjutim, kad je upravljivost, potrosnja i same karakteristike u pitanju...auto je nezamisliv. Prilikom naglog starta, pogonski tockovi bukvalno "odskacu" od asfalta, sto se moze i osetiti vibracijama koje nastaju i prenose se na celu sasiju. Ovo bi trebalo da bude nezamislivo za auto koji je tezak 2 tone.Prava sramota. Ovo je so jedan od mana automobila a verujte mi, IMA ih ... Mislim da je ipak pametnije voziti stari klasik muscle car. Nesto tipa Plymouth hemi cuda 1970,Shevrolet Camaro 1968 SS ili Dodge Charger 1968 ...

Autor Marjan California 17 Apr 2009, 02:51